Még csak nemrég kezdődött el az iskola, így nem akartam már rögtön az elején túl feltűnő körmökkel megjelenni. Elsőként arra gondoltam, hogy egy világos alapszín elég lesz. Aztán nem bírtam ki és hozzá kellett tennem a nemrégiben vett gyönyörű színű kékemet is. Így lett a tengerész minta beütés. De hogy kicsit tompítsak a színek intenzitásán, a tetejére rákentem egy alaplakkot, aminek ez lett a végeredménye:

3_1.JPG

 

Amiket használtam: alaplakk (Essence), kék (BYS) és ezüst (Moyra).

 

Azért is ezeket választottam, mert mind a hármat ebben a hónapban szereztem be. Az alaplakk a Rossmanban 50%-al le volt árazva, ezért muszáj volt megvennem, hogy kipróbáljam, mivel ebből a márkából még csak színes körömlakkom volt. Fehérítő hatása van, ezért tudta visszafogni a másik két színt. Az ezüstöt az egyik helyi fodrászkellékesnél vettem. Szeretem a Moyra termékeket, bár hátránya, hogy néhány szín hamar besűrűsödik, viszont nagy előnye hogy sokszor elég egy rétegben felvinni. Ennél a színnél viszont kellett a két réteg, de hamar megszáradt. A kéket a szintén helyi bizsus boltban vettem. A BYS termékeit bevallom őszintén még nem próbáltam, pedig elég sok különleges körömlakkjuk van. 290Ft-ot simán megért, nagyon szép élénk színe van és jól is fed, kis hátránya, hogy elég kicsi ecsete van.

Szerző: Bibiána  2012.09.21. 20:42 Szólj hozzá!

Címkék: alkotásaim

A bejegyzés trackback címe:

https://kormosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr674794767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása