Az előző bejegyzés után úgy gondoltam, itt az ideje valami olyannal előállni, amiben nem a véletlen segített. Épp kapóra jött, hogy készültem Pestre és a nagy utazás alkalmából szerettem volna szép körmöket.

 

A minta az (amennyire lehet ezt mondani egyszerű mintáknál) saját. Eredetileg a háttér piros. A minta onnan jött, hogy nagymamámnak volt hasonló mintás otthonkája és ez beleivódott az emlékeimben. :) Előnye hogy nagyon egyszerű, csupán két színes körömlakk és egy pontozótű kell hozzá. Maga a minta pöttyökből illetve cseppformára elkent pöttyökből áll. Az én két színem egy fekete (Moyra) és egy ezüst (Avon). Azért választottam ezt a két színt, mert egymással kombinálva ad egy elegáns hatást.

A lakkokról és az elkészítésről nem csináltam képet, helyette itt az elkészült mű:

f1.JPG

f2.JPG

Szerző: Bibiána  2012.09.07. 01:20 Szólj hozzá!

Címkék: alkotásaim

A bejegyzés trackback címe:

https://kormosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr254760449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása