Sok barátnőmnek festettem már ki a körmét ecsetekkel különböző színes mintára. Aztán az ő körmüket megdicsérik, az én egyszínű körmeimet meg észre sem veszik. Persze felmerül a kérdés, hogy miért ne csináljam meg a magamét is? A válasz egyszerű: jobb kezes vagyok, így a jobb kezemet nem tudom mintázni magamnak, mert a bal kezem maximum arra jó, hogy egyensúlyba tartsa a testem, de festésre sajnos nem. De sosem arról voltam híres, hogy feladjam, így alternatívákat kerestem és ezeket találtam:

                • körömnyomda
                • körömmatrica
                • fimo rudak
                • celluxos megoldás

Ebben a bejegyzésben a két utolsóval fogom megcsinálni a körmeimet.

Elsőként ezekre lesz szükség:

fimo rudak, borotvapenge, cellux

1.JPG6.JPG7.JPG

 

 

 

 

 A fimo rudakat legtöbbször műkörömhöz használják, de most jó lesz sima körömlakkal is. (Nekem 100-as kiszereléssel van, méretre ugyanakkora mint a rendes bolti, aminek darabja nálunk 250Ft. Viszont én nem voltam hajlandó a 100db-ért 25000Ft-ot kidobni, így szétnéztem Vaterán kicsit és 1800Ft-ért megtaláltam az én kis csomagomat ♥)

Kiválasztjuk a nekünk tetsző mintát, majd a pengével vékony szeleteket vágunk belőle:

5.JPG4.JPG13.JPG

 

Most hogy előkészítettünk mindent, fessük ki a körmeinket egyszínűre. A jó körömfestésről ITT olvashatsz.

Én ezeket a lakkokat fogom használni, alaprétegnek a két rózsaszínt festem egymásra:

11.JPG                                       

                                                                                                                                                                     




Ha kész a körömfestés, vágjunk a celluxból 3-4cm-es darabokat és ragasszuk a körmünkre:

3.JPG    8.JPG

 

9.JPG

                                                                                                                 

 







Fontos, hogy csak akkor ragasszuk le, ha már megszáradt a lakk, különben mikor levesszük a celluxot, feljön vele a lakk is.

Most fessük be a körmünket a kívánt második színnel:

10.JPG

 

Várjunk egy kicsit, aztán óvatosan húzzuk le a celluxot a végénél fogva. Ezután valahogy így fog kinézni a köröm:

12.JPG

 

Most várjuk meg míg megszárad, aztán körömlakklemosóba mártott fülpiszkálóval szedjük le a bőrünkről a lakkot.

Most már kész az alapunk, ezt kenjük le egy fedőlakkal, én csillogósat választottam:

14.JPG

 

Most jönnek a fimo rúdszeletek.

Én azokat vizes pontozótűvel szoktam megfogni és a helyére rakni, de pontozótű helyett jó bármi más keskeny végű pálcika is. Felhelyezés közbe ügyeljünk, hogy rálapuljanak a körömre és ne álljanak fel.

A legvégén én raktam még egy plusz átlátszó fedőlakkot, ami segít a helyén tartani a díszítést.

Ilyen lett végül a jobb és bal kezem:

16.JPG15.JPG

Szerző: Bibiána  2012.08.28. 01:26 Szólj hozzá!

Címkék: hogyan

A bejegyzés trackback címe:

https://kormosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr914736327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása