Légy üdvözölve a blogomon! l13.gif

A blogot azért hoztam létre, hogy egy számomra  kedves témáról írhassak, vagyis a körmözésről. Ez magában foglal olyan altémákat, mint a körömlakkok, körömfestés, manikűrözés, műkörmözés. De a blog címébe nem véletlenül szerepel a "napló" szó. Vagyis nem csak a fent felsorolt témákat fogom veletek megosztani, ha nem pl. a műkörmös tanfolyam mindennapjairól is írni fogok. Ha valaki azt reméli, hogy a tanfolyamon oktatott dolgokat fogom továbbadni, az félreértett. Az érzelmi hatásokról, hogy s mint ment egy nap-típusú posztokra kell számítani. Persze tippeket és tanácsokat is fogtok látni majd itt, de ezek egy jól informált laikus tanácsi lesznek. 
Pont ezért, azoknak akik jártasak a témában, talán nem fog sok újat nyújtani ez a blog, de szívesen veszem a profibban véleményét, tanácsát. Persze hozzászólást mindenkitől szívesen olvasok.

 

És most egy rövid bemutatkozás:

A nevem Vivien, egy átlagos 20 éves lány vagyok. Már régóta érdekel a körmös téma, de idáig csak hobbi szinten foglalkoztam a dologgal. Idáig...
Úgy alakult az életem, hogy szeptembertől elkezdhetem a kézápoló és műkörömépítő tanfolyamot. Már nagyon várom a pillanatot, mikor már nem csak a barátnőim körmeit díszíthetem, hanem már vendéget fogadhatok. De nem akarok előreszaladni a jövőben, jelenleg itthon vagyok és próbálom a körömfestést gyakorolni, illetve új mintákat kitalálni.

Szerző: Bibiána  2012.08.16. 02:35 Szólj hozzá!

Címkék: első

A bejegyzés trackback címe:

https://kormosleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr334714868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása